VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ

 

Üdvözöljük az Summer Trade Kft. webáruházában. Az általunk forgalmazott termékek online megrendelésen keresztül vásárolhatóak meg. Kérjük olvassa el figyelmesen a vásárlással valamint a házhozszállítással kapcsolatos tudnivalókat.

 

A supzone.hu fenntartója:

Cégnév: SUMMER TRADE Korlátolt Felelősségű Társaság
Cégjegyzékszám: 01 09 977485
Bejegyezte: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Adószám: 23774399242
Székhely: 2330 Dunaharaszti, Határ út 86.
Telefon: +36 70 380-3508
E-mail: info@supzone.hu

 

 

- VÁSÁRLÁS MENETE

 

- MEGRENDELÉS

 

- VISSZALÉPÉS A VÁSÁRLÁSTÓL

 

- VEVŐSZOLGÁLAT

 

- FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

- ADATVÉDELEM

 

- HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

 

- GARANCIA

 



VÁSÁRLÁS MENETE

Regisztráció


Amennyiben valamelyik termékünk elnyerte tetszését, úgy kérjük, hogy a megrendelés feladása előtt regisztráljon oldalunkon, amelyet a REGISZTRÁCIÓ menüpont alatt érhet el.

Belépés


A regisztrációs folyamatnál megadott email címre Ön kap egy jelszót, ezzel a jelszóval léphet be az áruházba. Belépés után lehetővé válik a vásárlás.



MEGRENDELÉS


A kiválasztott termékeket a Megrendelés menüpont alatt, tetszőleges mennyiségben tudja a kosárba tenni.
A Kosár tartalmát valamint a teljes vételárat az Összesen sor mutatja. Amennyiben megrendelését véglegesíteni akarja, úgy azt az OK gomb megnyomásával teheti meg.

A vételár a házhozszállítás költségét nem tartalmazza! Az alábbiakban talál vásárlási limitet amely esetén ingyenes szállítás áll rendelkezésére.

Beérkezett megrendeléséről automatikusan egy válasz e-mailt küldünk Önnek, amelyben visszaigazoljuk megrendelését, a megrendelt termékek számát valamint a teljes vételárat. FIGYELEM! A raktárkészletünk változásának jogát illetve azt, hogy esetlegesen nem tudunk kiszolgálni a megrendelt termékből fenntartjuk.

Amennyiben a buywake.hu bármelyik partnere /márkabolt/ tudja kiszolgálni rendelését vagy ön a kifejezetten partnereinket jelőli meg vásárlásként, úgy a vásárlás, számlázás és garancia az adott márkabolttal történik.



VISSZALÉPÉS A VÁSÁRLÁSTÓL


A vevő jogosult a kiszállítás megkezdése előtt a vásárlástól visszalépni. Ezt az info@supzone.hu e-mail címen jeleznie kell.

A törvény szerint az áru átvételétől számított 8 napon belül vevő indoklás nélkül visszaküldheti a megrendelt terméket. Mi ennek a dupláját ajánljuk! a supzone.HU 15 napos visszaküldési lehetőséget biztosít. Ebben az esetben cégünk a vásárlás ellenértékét legkésőbb 30 napon belül visszajuttatja a vevőnek. A visszalépés szállítási költségei a vevőt terhelik és csak sértetlen, ép terméket áll módunkban visszavenni. Ebben az esetben kérjük az alábbi címekre visszaküldeni szíveskedjenek feladni a küldeményt:

 

Visszaküldési cím:


Summer Trade Kft.
Dunaharaszti Univerzum Camping Vízisípálya
2330 Dunaharaszti, Napsugár utca

Vagy, ha partnereinkkel kerülnek kapcsolatba akkor azt részükre kell visszajuttatni.

 

VEVŐSZOLGÁLAT

 

Bármely további kérdésével forduljon bizalommal vevőszolgálatunkhoz!

 

supzone.hu vevőszolgálat

Tel:     +36703803508
            +36703803501
Email: info@buywake.hu

 

FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

Készpénz:

 

Csak személyes átvétel esetén lehetőség van üzleteinkben illetve HOT SPOT-okon készpénz fizetés is lehetséges.

 

Átutalás:

 

Átutalással való fizetés esetén a megrendelés uán kapott számlán feltüntetett bankszámlára kérjük átutalni a vásárlás ellenértékét. Az átutalás beérkezése után adjuk fel csomagját. Kérjük vegyék figyelembe, hogy Magyarországon az átutalás időtartama 2-3 munkanap!

 

Utánvét:

 

Utánvét esetén lehetősége van az árú kézbesítésénél fizetni az ellenértékét. Az utánvétnek költsége van amely az alábbi táblázatban találhatóak.

 

Elktrónikus fizetési lehetőség:

 

A számlákra automatikusan legenerálható QR-kódban szerepel a kibocsátó, a vevő, a bizonylatszám, a tételek nevei és a végösszeg is. A leolvasás bármilyen okostelefonnal elvégezhető, amelyre QR-kód olvasó alkalmazás telepítve van, így ügyfeleink a papír vagy email alapú számlákat is egyszerűen tudják elektronikus úton feldolgozni. IPhone és Android telefonokra ingyenesen elérhetőek ilyen alkalmazások.

 

UTÁNVÉT DÍJA MAGYARORSZÁGON

50000 HUF-ig 500 Ft
50000-100000 HUF 750 Ft
100001-300000 HUF 1 000 Ft
300001-500000 HUF

2 000 Ft

 


ADATVÉDELEM


A weboldalt üzemeltető Inverse Hungary Kft. kijelenti, hogy a vásárló adatait nem adja át harmadik félnek vagy szervezetnek. A személyes információk csak megrendeléshez, szerződéshez kötöttek, így azokat csak kapcsolattartáshoz, tájékoztatáshoz használjuk.


HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

 

A megrendelt termékeket a DPD futárszolgálattal szállítjuk házhoz mind Magyarország mind pedig Európa egész területén. A küldeményeket munkaidőben kézbesítjük. Sikertelen kézbesítés esetén a DPD ügyfélszolgálata telefonon egyeztet újabb időpontot a címzettel. Értékesítő fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt termékek kézbesítésére maga válassza meg a megfelelő futárszolgálatot. A küldemények külsőleg sértetlen, darabszám szerinti átvételét szállítólevélen igazolja a Megrendelő.

A szállítási költségek nem tartalmazzák az utánvét díját és ÁFÁ-val együtt értendők.

 

Magyarország szállítási költség 2000 HUF, illetve 100000 HUF felett ingyenes.

 

GARANCIA - JÓTÁLLÁS

 

A jótállás időtartama 1 év és akkor érvényesíthető amennyiben a hiba a vétel időpontjában bizonyithatóan fennállt. Ebben az esetben cserére vagy javításra van lehetősége a vevőnek, melyek közül választhat. A választás joga nem áll fenn amennyiben nincs lehetőség a cserére /kifutott termék/ vagy a javítás költsége nem arányos a termék értékével /Pl. varrás javitása 200 HUF a termék értéke 40000 HUF/. Jogos panasz esetén  javítás és a szállítás költsége a szolgáltatót terheli.

 

A vevő elállhat a szerződéstől amennyiben nincs lehetőség a cserére, vagy a szolgáltató 15 napon belül nem tudja a javítást elvégezni. A javítás időtartama hosszabb lehet amennyiben a gyártó a szükséges alkatrészt hosszabb idő alatt tudja leszállítani.

Aránytalanul kis hibánál nincs lehetőség a szerződés elállására.

 

Az első 6 hónapban felmerült problémák esetén a szolgáltatót terheli a bizonyitás miszerint a kérdéses hiba nem állt fenn a vásárlás idején. 6 hónapon túl a vevőnek kell bizonyítani és a költségeket állni, hogy a hiba fenn állt a vásárlás idején. Amennyiben bizonyításra kerül a hiba a vásárlás időpontjában a költségeket a szolgáltató állja.

A hiba bejelentése lehetőség szerint a legrövidebb idő alatt meg kell, hogy történjen. 

 

Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.

Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett.

 

FIGYELEM! A szavatosságot nem áll módunkban teljesíteni a következő hibákból adódóan:

 

- nem megfelelő használatból eredendő hibák

 

- nem megfelelő tisztítás, karbantartás vagy tárolás /Pl.: nedves helyen tárolás/

 

- a hiba bejelentésének késése esetén

 

- túlhasználat miatt adódó problémák esetén

 

TOVÁBBI INFORMÁCIÓT A JÓTÁLLÁSRÓL ITT TALÁL.